Γειά σου Στελάρα

Για τον αδερφό μου Στέλιο Ζούλη

Πάνε σαραπέντε χρόνια από τη μέρα που στο Φροντιστήριο του Κλαδάκη -όπου «φοίτησα» επί εικοσαήμερο- ένας σκούρος πενηντάρης με πλησίασε για να μου πεί «σε παρακαλώ, μπορείς να δείξεις στον στούρνο τον γιό μου τι είναι αυτός ο Λογισμός (υπολογισμοί Αστρονομικής Ναυτιλίας). Έτσι σε γνώρισα για πρώτη φορά. Και μόνο Λογισμό δεν μάθαμε…Από κοινά ; Μηδέν. Η παντελής έλλειψη άγχους όμως εκ μέρους σου ήταν αγχολυτική και για μένα και για όλους τους συμμαθητές από τις πρώτες ώρες γνωριμίας μας. Δέσαμε γερά. Μαζί με τον Γιώργο γίναμε η …αγία τριάδα. Το σπίτι σου σπίτι μου, η μάνα σου μάνα μου μια και η δική μου ήταν μακριά. Δέσαμε για πάντα και με κουμπαριά. Κοντά ή μακριά, ο νούς μας στα χωρατά και στα αλληλοπειράγματα. Σύννεφο τα Ποινολόγια «δι’ άτοπον αστεϊσμόν» στο Βασσάνειο Ίδρυμα. Ακόμη και στο καψόνι όπου διακρίθηκες για την …ξυλοχωρητικότητά σου… Τα ίδια και στον Στόλο. Πού να ‘ξερε το Ναυτικό τι γινόταν στον Κόλπο Μεγάρων όπου βρισκόμασταν εσύ σαν πλοίο στόχος, ο Γιώργος να σου πετάει την τορπίλη κι εγώ με το Ελικόπτερο να ψάχνω να τη βρώ… Ακραίες καταστάσεις… θαλάσσιων και αεροπορικών μπαλαφαριών εκ μέρους μας και …γαστριμαργικών εκ μέρους σου στη Γέφυρα του τραμπάκουλου. Αλλά εσύ στα άκρα και στη ζωή σου. Πλούσιος άφραγκος μια ζωή, την έφαγες με το κουτάλι. Την παράφαγες όμως ρε Στέλιο… Α, ρε Στέλιο, την έλλειψή σου λόγω απόστασης την άντεξα. Άντε να δούμε πώς θ’ αντέξω τον χαμό σου… Γειά σου ρε μπαγάσα, σ’ευχαριστώ για τα ωραία νιάτα που έζησα μαζί σου.

3 comments on “Γειά σου Στελάρα

  1. Ο/Η silia λέει:

    Ζόρικος ο χαμός, φίλου της νιότης…
    Επέτρεψέ μου, να σου προτείνω αυτό:
    http://silia.wordpress.com/2009/02/04/aggelos-ferrari/

  2. Ο/Η Athens Captain λέει:

    – «» , « ». / 3 . … «» & «» & … 2 :» – !» «‘» - ( & ) / & «» «» & … & … ! … -- & «» … «» & … ! «!» … «» … ! ! : & … …1936 ( … 1974)

    Date: Mon, 17 Mar 2014 20:33:15 +0000 To: panroma@hotmail.com

Σχολιάστε

