Επιτέλους ψηφιοποιηθήκαμε!

Ανανέωση Άδειας Οδήγησης.

Ανοίγω σελίδα Υπουργείου Μεταφορών να δω τα απαιτούμενα.
1.Αίτηση Ανανέωσης ως Υπόδειγμα Εκτυπώνω-συμπληρώνω

2.Αίτηση Εκτύπωσης ως Υπόδειγμα Εκτυπώνω-συμπληρώνω

3. Παράβολο Ανανέωσης 50 ευρώ, Πληρώνω με e-banking. Εκτυπώνω απόδειξη        αναρωτώμενος τι πληρώνω. Φόρο; πρόστιμο γιατί θέλω να ανανεώσω την άδεια;

4. Παράβολο Εκτύπωσης Άδειας 30 ευρώ, Πληρώνω με e-banking, Εκτυπώνω απόδειξη αναρωτώμενος αν η άδεια θα τυπωθεί σε Φύλλο Χρυσού…

5. Παράβολο Χαρτοσήμου Δημοσίου 18 ευρώ, Πληρώνω με e-banking, Εκτυπώνω απόδειξη αναρωτώμενος τι και ποιός …ακουμπάει στον απευθυσμένο μου…

6. Πιστοποιητικό υγείας από Παθολόγο μετ’ αποδείξεως 10 ευρώ συνημμένης.. Ραντεβού με τον σχολαστικό (καλό) γιατρό μου, νευρολογική εξέταση, αξιολόγηση φαρμάκων και υγείας, περάσαμε επιτυχώς.

7. Πιστοποιητικό Υγείας από Οφθαλμίατρο μετ’ αποδείξεως 10 ευρώ συνημμένης. Ραντεβού με την καλή Οφθαλμίατρο, ανάγνωση των γραμμάτων στον τοίχο, τσεκ αχρωματοψίας αρνητικό, περάσαμε και αυτό.

8. Τέσσερεις φωτογραφίες Διαβατηρίου 6×4εκ. Στήσιμο στον Γιώργο πρώην ναύτη στο ΝΕΑΡΧΟΣ, «κλειστά τα χείλια καπετάνιε», φλας και 8 ευρώ, καλή τιμή γιατί ήμουν Κυβερνήτης στο αδελφό πλοίο ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ.

Διπλοτσεκάρω την χαρτούρα και πρωί πρωί στο ΚΕΠ Καλαμαριάς καθόσον η Αίτηση Εκτύπωσης απαιτεί «θεώρηση δια το γνήσιον» της υπογραφής…

Με τον Φάκελο παραμάσχαλα παρουσιάζομαι στον αρμόδιο Υπάλληλο του Υπουργείου Μεταφορών στη Θέρμη Θεσσαλονίκης.
Με το που ανοίγει τον Φάκελο, μου λέει ότι το εντυπο της Αίτησης Ανανέωσης έχει αλλάξει και μου δίνει το καινούργιο (που δεν είναι στη σελίδα του Υπουργείου). Το συμπληρώνω ταχέως και το παραδίδω.
«Παράβολο των τριών ευρώ κόψατε;» με ρωτάει.
Τι είναι τούτο; αντιρωτάω. «Ανταποδοτικό Τέλος της Περιφέρειας» μου λέει. «Πού στην ευχή το γράφει αυτό» αυθαδιάζω «και πού το κόβω; «Εδώ στο μηχάνημα» μου λέει και πάνω που ξεφυσάω με ανακούφιση, έρχεται η σφαλιάρα. «Μας το διαρρήξανε χθες όμως και δεν δουλεύει, πρέπει να πάτε σε Τράπεζα να το κόψετε.
Ευτυχώς οι Τράπεζες στη Θέρμη είναι κοντά. Μπαίνω στην Πίστεως. Παρακαλώ ένα παράβολο 3 ευρώ ανταποδοτικό τέλος (σε ανταπόδοση τίνος; μόνο δίνουμε μέχρι τώρα), «πρέπει να πάτε στο ΚΕΠ να σας τυπώσει το έγγραφο και να ξανάρθετε… ΚΕΠ Θέρμης » το τρίευρο μόνο στην Πειραιώς πληρώνεται, οι άλλοι χρεώνουν άλλα δύο ευρώ», παίρνω χαρτί πάω Πειραιώς πληρώνω τα τρία μου στο αδηφάφο μηχάνημα και επιστρέφω περιχαρής στον υπάλληλο του Υπουργείου που ξανατσεκάρει τον Φάκελο και μου τον δίνει «Στην Γραμματεία για Πρωτόκολλο και θα σας δώσει το προσωρινό. Μετά ενάμισυ μήνα (σημ: τόσο κάνει η εκτύπωση σε Φύλλο Χρυσού» μου φέρνεις το χαρτί και σου δίνω την Άδεια».

Σύνολο διαδρομών περί τα τριάντα χιλιόμετρα, διάρκεια διαδικασίας τρίωρη (πάλι καλά),
ευτυχώς που ψηφιοποιηθήκαμε…

1 comments on “Επιτέλους ψηφιοποιηθήκαμε!

  1. Ο/Η Paraskevas Aslanidis λέει:

    Στο έλεος της γραφειοκρατίας, υποχρεούμαστε να υποστούμε μια απίστευτα χρονοβόρα και κοστοβόρα διαδικασία. Και το κάνουμε αδιαμαρτύρητα, (δεν έχουμε άλλη επιλογή). Αυτό που με ξεπερνάει είναι η σύσταση για προσοχή στο δίμηνο που μεσολαβεί μέχρι την έκδοση της νέας άδειας γιατί η ισχύς του «προσωρινού χαρτιού» που σου παραδίδουν «επαφίεται στη διακριτική ευχέρεια του τροχονόμου»!

Σχολιάστε