Η τεχνητή νοημοσύνη και η χαμένη λογική…

cosmote και πάσης Ελλάδος ή

«πάς για ψάρεμα;» «όχι πάω για ψάρεμα» «α, νόμισα ότι πας για ψάρεμα»…

COSMOTE 13888

Προσωπικός Βοηθός:

Είμαι ο Προσωπικός σας Βοηθός!

21/2/22 – 16:05

Προσωπικός Βοηθός:

Πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω;

21/2/22 – 16:05

Προσωπικός Βοηθός:

Αναμένω να μου αναφέρετε πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω.

21/2/22 – 16:06

Εγώ:

Έχω speed booster 697007… που δεν λειτουργεί από προχθές (ανοίγει και κολλάει αμέσως)

21/2/22 – 16:06

Προσωπικός Βοηθός:

Μεταφέρω το ζήτημά σας σε έναν εξειδικευμένο συνάδελφο, ώστε να φροντίσει για την εξυπηρέτηση σας.

21/2/22 – 16:06

Αθανασία:

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα! Έχω διαβάσει το αίτημά σας, θα ήθελα λίγο χρόνο για να το ελέγξω και θα φροντίσω να σας εξυπηρετήσω άμεσα.

21/2/22 – 16:07

Αθανασία:

Σας συνδέω άμεσα με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας για να σας εξυπηρετήσει για το συγκεκριμένο ζήτημα.

21/2/22 – 16:08

Εγώ:

ευχαριστώ

21/2/22 – 16:08

Μαργαρίτα:

Καλησπέρα και καλή εβδομάδα! Έχω διαβάσει το αίτημά σας, θα ήθελα λίγο χρόνο για να το ελέγξω και θα φροντίσω να σας εξυπηρετήσω άμεσα.

21/2/22 – 16:08

Μαργαρίτα:

Μπορείτε να μου αναφέρετε παρακαλώ , ποιές λυχνίες ανάβουν σταθερά στο ρούτερ σας ;

21/2/22 – 16:09

Μαργαρίτα:

Αναμένω την απάντησή σας, ώστε να μπορέσω να σας εξυπηρετήσω. Είμαι εδώ για εσάς.

21/2/22 – 16:11

Εγώ:

Η on/off, η INTERNET, Η WLAN, και η SIGNAL

21/2/22 – 16:11

Μαργαρίτα:

Έχετε συνδεδεμένο τον εξοπλισμό του booster στην γραμμή της σταθερής σύνδεσης για την οποία ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία;

21/2/22 – 16:12

Εγώ:

Έχω το ρούτερ στην πρίζα.

21/2/22 – 16:13

Μαργαρίτα:

Για την ορθή λειτουργία της υπηρεσίας, καθώς και για τον εντοπισμό οποιασδήποτε δυσλειτουργίας, θα χρειαστεί ο εξοπλισμός να είναι συνδεδεμένος στην γραμμή.

21/2/22 – 16:14

Εγώ:

η γραμμή της σταθερής είναι σε άλλο όροφο. Τι εννοείτε να είναι συνδεδεμένη;

21/2/22 – 16:14

Μαργαρίτα:

Την δεδομένη χρονική στιγμή έχετε τοποθετήσει τον εξοπλισμό Speedport Entry 2i στην γραμμή dsl. Θα πρέπει αντί αυτού του εξοπλισμού να τοποθετηθεί ο εξοπλισμός του booster.

21/2/22 – 16:16

Εγώ:

Μέχρι τώρα, παίρνω το ρούτερ του booster και στο χωριό, το βάζω στην πρίζα και έχω ιντερνετ από την σταθερή. Μήπως μιλάμε για διαφορετικό booster;

21/2/22 – 16:17

Εγώ:

από την σταθερή της πόλης 250χλμ μακριά

21/2/22 – 16:18

Μαργαρίτα:

H υπηρεσία του booster παρέχεται συνδυαστικά με την γραμμή της dsl σύνδεσή σας και επομένως ο εξοπλισμός πρέπει να παραμένει συνδεδεμένος στην γραμμή. Σε οποιαδήποτε διαφορετική χρήση δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ορθή λειτουργία του booster.

21/2/22 – 16:18

Εγώ:

Σε ποιά γραμμή; Επαναλαμβάνω, έχω το home booster που το παίρνω παντού και το βάζω σε ηλεκτρική πρίζα και έχω ιντερνετ 100 γιγα από το σταθερό στην πόλη.

21/2/22 – 16:20

Μαργαρίτα:

To home booster ε;ίναι υπηρεσία που έχει ενεργοποιηθεί με την γραμμή του σταθερού σας 239206…ώστε να ενισχύει συνδυαστικά την γραμμή.

21/2/22 – 16:22

Εγώ:

ώστε να έχω ιντερνετ και σε περιοχή που δεν έχω καν τηλέφωνο. Αυτό ίσχυε μέχρι προχθές τουλάχιστον, δεν μιλάμε για ενίσχυση σήματος, μιλάμε για ιντερνετ από πρίζα ηλεκτρική οπουδήποτε.

21/2/22 – 16:23

Μαργαρίτα:

Η συγκεκριμένη υπηρεσία παρέχεται για να ενισχύει την ταχύτητα της σταθερής σύνδεσης με τον συνδυασμό dsl και κινητής. Δεν αποτελεί ξεχωριστή υπηρεσία κάρτας sim που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ανεξάρτητα από την γραμμή.

21/2/22 – 16:26

Εγώ:

Νομίζω ότι μιλάμε για δύο διαφορετικά booster. Εδώ και τρία χρόνια, πληρώνω 4,8 ευρώ τον μήνα για 100 γιγα, παίρνω το ρούτερ και πάω διακοποές οπουδήποτε, το συνδέω σε πρίζα ηλεκτρικού ρεύματος και έχω ιντερνετ μέσω της σταθερής μου ΄συνδεσης στην πόλη. Μιλάμε τελικά για το ίδιο booster;

21/2/22 – 16:28

Μαργαρίτα:

Ναι μιλάμε για την ίδια υπηρεσία booster. Η ορθή χρήση της υπηρεσίας είναι να συνδέεται ο εξοπλισμός στην γραμμή του σταθερού και μέσω των data της κινητής να ενισχύεται η ταχύτητα της γραμμής dsl.

21/2/22 – 16:29

Εγώ:

Πώς να συνδέεται ο εξοπλισμός στην γραμμή του σταθερού που είναι 250 χιλιόμετρα μακριά;;;;

21/2/22 – 16:30

Μαργαρίτα:

Σε οποιαδήποτε άλλη χρήση της υπηρεσίας δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για την ορθή λειτουργία των δεδομένων της κινητής.

21/2/22 – 16:30

Μαργαρίτα:

Ο εξοπλισμός παρέχεται για να είναι τοποθετημένος στην γραμμή για την οποία έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία.

21/2/22 – 16:31

Εγώ:

Την ίδια χρήση κάνω επί τρία χρόνια και μέρχρι προχθές δεν είχα πρόβλημα. Τώρα προέκυψε «άλλη¨χρήση»;

21/2/22 – 16:31

Μαργαρίτα:

Όπως σας ενημέρωσα και νωρίτερα, για να γίνει οποιοσδήποτε έλεγχος για τυχόν δυσλειτουργία της υπηρεσίας θα χρειαστεί να συνδέσετε τον εξοπλισμό στην γραμμή. Εφόσον τον συνδέσετε θα χρειαστεί να παρέλθει ένα 24ωρο για να ενεργοποιηθεί εκ νέου η υπηρεσία του bonding και έπειτα εάν υπάρχει κάποια δυσλειτουργία να γίνει επικοινωνία μαζί μας για περαιτέρω έλεγχο.

21/2/22 – 16:35

Μαργαρίτα:

Αναμένω την απάντησή σας, ώστε να μπορέσω να σας εξυπηρετήσω. Είμαι εδώ για εσάς.

21/2/22 – 16:38

Μαργαρίτα:

Σε περίπτωση που τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν είστε διαθέσιμος, μπορούμε να ολοκληρώσουμε τη συνομιλία μας και να επικοινωνήσετε εκ νέου, όποτε σας εξυπηρετεί.

21/2/22 – 16:39

Μαργαρίτα:

Ευχαριστούμε που επιλέξατε την υπηρεσία chat για την εξυπηρέτησή σας. Ελπίζουμε να μείνατε ικανοποιημένος/η με την επικοινωνία μας. Για ό,τι χρειαστείτε, παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας. Να έχετε ένα υπέροχο απόγευμα.

21/2/22 – 16:41

Προσωπικός Βοηθός:

Η συνομιλία τερματίστηκε, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά!

Προσωπικός Βοηθός:

Καλησπέρα

21/2/22 – 18:10

Προσωπικός Βοηθός:

Είμαι ο Προσωπικός σας Βοηθός!

21/2/22 – 18:10

Προσωπικός Βοηθός:

Είμαι εδώ για να σας βοηθήσω. Θα μπορούσατε να μου αναφέρετε το ζήτημά σας;

21/2/22 – 18:10

Προσωπικός Βοηθός:

Αναμένω την απάντησή σας ώστε να σας εξυπηρετήσω.

21/2/22 – 18:11

Εγώ:

Μόλις έμαθα από το 13888 -Τεχνική Υπηρεσία_ ότι το πρόγραμμάμου της κινητής 6970076886 Μοβιλε Internet για speed booster έχει καταγηθεί από την αρχή του έτους. Γιατί δεν ειδοποιήθηκα; Γιατί εξακολουθεί ο λογαριασμός και το πρόγραμμα να είναι στο my cosmote;

21/2/22 – 18:11

Προσωπικός Βοηθός:

Για να μπορέσω άμεσα να σας βοηθήσω για την επίλυση του ζητήματός σας, παρακαλώ αναφέρετέ μου αναφέρεστε σε σύνδεση μέσω WiFi;

21/2/22 – 18:11

Προσωπικός Βοηθός:

Μεταφέρω τη συνομιλία σας σε έναν εξειδικευμένο συνάδελφο, ώστε να φροντίσει για την εξυπηρέτηση σας.

21/2/22 – 18:12

Εγώ:

Σωστά μέσω του Ρούτερ της Mobile Internet

21/2/22 – 18:12

Ζαχαρούλα:

Καλησπέρα σας και καλή εβδομάδα! Έχω διαβάσει το αίτημά σας, θα ήθελα λίγο χρόνο για να το ελέγξω και θα φροντίσω να σας εξυπηρετήσω άμεσα.😊

21/2/22 – 18:13

Εγώ:

Στο My COSMOTE υπάρχει και Διάρκεια Συμβολαίου Ημερομηνία έναρξης: 24/05/2021 Ημερομηνία λήξης: 24/05/2023

21/2/22 – 18:14

Ζαχαρούλα:

Στην συνδεσή σας βλέπω ενεργό το speed booster σαν υπηρεσία και όχι κατηργημένο.

21/2/22 – 18:16

Ζαχαρούλα:

Θα ήθελα να μου δώσετε λίγο χρόνο προκειμένου να προβώ στους απαιτούμενους ελέγχους και να φροντίσω για την έγκυρη ενημέρωσή σας.

21/2/22 – 18:16

Ζαχαρούλα:

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζεται έχει να κάνει με το ότι δεν λειτουργεί το speedbooster;

21/2/22 – 18:17

Εγώ:

Ε, δεν δουλεύει! Μου λένε συνέχεια «συνδέστε το στην γραμμή του Ιντερνετ»

21/2/22 – 18:17

Ζαχαρούλα:

Δεν το έχετε συνδεδεμένο στην κεντρική σας γραμμή με το καλώδιο του dsl;

21/2/22 – 18:18

Εγώ:

Μη με τρελλένετε άλλο. Προφανώς αγνοείτε γιατί σας μιλώ αφού έχει καταργηθεί το πρόγραμμα χωρίς καμμιά ειδοποίηση! Αυτό ρωτάω. Ισχύει ή έχει καταργηθεί και γιατί εμφανίζεται λογαριασμός

21/2/22 – 18:19

Ζαχαρούλα:

Σας εξηγησα και προηγουμενος οτι το booster δεν έχει καταργηθεί

21/2/22 – 18:20

Ζαχαρούλα:

καταργηθεί από την γραμμή σας.

21/2/22 – 18:20

Ζαχαρούλα:

Η υπηρεσία home speed booster λειτουργεί συνδυαστικά με την κεντρική σας γραμμή. Αν δεν είναι εκέι συνδεδεμένη δεν μπορεί να λειτουργήσει πλεον αυτόνομα.

21/2/22 – 18:20

Εγώ:

Το MObile Internet για speed booster κατα τους τεχνικούςσα έχει καταργηθεί. Είναι αυτό που ΔΕΝ συνδέεται με την γραμμή

21/2/22 – 18:20

Εγώ:

Αν δεν μπορεί να λειτουργήσει γιατί μου στέλενετε λογαριασμούς και γιατί είναι αναρτημένη η διάρκεια του συμβολαίου;

21/2/22 – 18:21

Ζαχαρούλα:

Αυτός είναι ο λόγος που δεν λειτουργεί. Διοτι δεν είναι συνδεδεμόνο στην κεντρική σας γραμμή και όχι λόγω του ότι έχει κατηργηθεί σαν υπηρεσία.

21/2/22 – 18:22

Ζαχαρούλα:

Αν θέλετε να το καταργήσετε θα πρέπει να ιλήσετε με εναν εξειδικευμένο συνάδερφο.

21/2/22 – 18:23

Εγώ:

Έλεος. Η υπηρεσία ήταν να το παίρνω , να πηγαίνω οπουδήποτε και να το βάζω σε πρίζα ρεύματος. Αυτό ισχύει; Και αν δεν ισχύει ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΤΕ και γιατί δεν κατεβάζετε τον λογαριασμό;

21/2/22 – 18:23

Ζαχαρούλα:

Θέλετε να σας συνδέσω;

21/2/22 – 18:23

Εγώ:

Ναι

21/2/22 – 18:23

Ζαχαρούλα:

Σας συνδέω άμεσα με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας για να σας εξυπηρετήσει για το συγκεκριμένο ζήτημα.

21/2/22 – 18:23

Χάρης:

Καλησπέρα σας! Έχω διαβάσει το αίτημά σας, θα ήθελα λίγο χρόνο για να το ελέγξω και θα φροντίσω να σας εξυπηρετήσω άμεσα.

21/2/22 – 18:25

Εγώ:

Το Mobile Internet για speed booster πρόγραμμά μου, έχει καταργηθεί -κατά τους τεχνικούς σας- από την αρχή του έτους. Χωρίς να ειδοποιηθώ, χωρίς να αφαιρεθεί από το My COSMOTE, χωρίς να σταματήσουν οι λογαριασμοί. ούτε καν η Διάρκεια Συμβολαίου.

21/2/22 – 18:26

Χάρης:

Η υπηρεσία Speed Booster είναι ενεργή στο πρόγραμμα σας, τι ακριβώς ζήτημα έχει προκύψει παρακαλώ ;

21/2/22 – 18:27

Εγώ:

Ποιό speed booster; Αυτό που συνδέεται στη γραμμή ή αυτό που το παίρνεις οπουδήποτε στην πρίζα του ηλεκτρικού;

21/2/22 – 18:28

Εγώ:

Ποιό πρόγραμμα έχω τέλος πάντων;

21/2/22 – 18:29

Εγώ:

COSMOTE Mobile Internet για Speed Booster 100 GB για πλοήγηση στο Internet

21/2/22 – 18:30

Χάρης:

Η υπηρεσία Cosmote Home Speed Booster λειτουργεί συνδυαστικά με την σταθερή σας σύνδεση 2392062836 και όχι αυτόνομα σε οποιαδήποτε διεύθυνση .

21/2/22 – 18:30

Εγώ:

Δεν έχω αυτήν την υπηρεσία!!! Έχω (είχα) Διάρκεια Συμβολαίου Ημερομηνία έναρξης: 24/05/2021 Ημερομηνία λήξης: 24/05/2023 COSMOTE Mobile Internet για Speed Booster 100 GB για πλοήγηση στο Internet

21/2/22 – 18:31

Χάρης:

Ελπίζω να έχω καλύψει το ερώτημά σας. Αν υπάρχει κάτι επιπλέον στο οποίο θα μπορούσα να βοηθήσω, είμαι εδώ για να σας εξυπηρετήσω

21/2/22 – 18:33

Εγώ:

Λυπάμαι ειλικρινά. Υπάρχει ή δεν υπάρχει το πρόγραμμα που σας ανέφερα; Είναι αναρτημένο και στο MY COsmote!!

21/2/22 – 18:33

Χάρης:

Μάλιστα, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στις πληροφορίες του προγράμματος μέσω του cosmote app . Θα επιλέξετε στην αρχική εικόνα το μενού με τις 3 κάθετες γραμμές πάνω δεξιά, τον αριθμό της σύνδεσης σας και διαχείριση .

21/2/22 – 18:36

Χάρης:

Θα μπορούσα να σας φανώ χρήσιμος σε κάτι άλλο;

21/2/22 – 18:37

Εγώ:

Ναι, στη σταθερή μου επί χρόνια πληρώνω ταχύτητα 50 και έχω μονίμως 10 το πολύ..

Χάρης:

Θα χρειαστεί να καταχωρήσουμε βλάβη για τον έλεγχο και την αποκατάσταση της λειτουργίας της γραμμής σας. Θα μπορούσαμε να έχουμε και ένα κινητό επικοινωνίας ;

Χάρης:

Δεν θα χρειαστεί να προβείτε σε κάποια περαιτέρω ενέργεια θα λάβετε ενημέρωση στο κινητό σας τηλέφωνο σχετικά με την πορεία των εργασιών. Εαν διαπιστωθεί ανεφικτότητα υψηλότερης ταχύτητας θα ενημερωθείτε για δυνατότητα υποβάθμισης ατελώς σε χαμηλότερο πρόγραμμα.

21/2/22 – 18:42

Χάρης:

Ευχαριστούμε που επιλέξατε την υπηρεσία chat για την εξυπηρέτησή σας. Για ότι χρειαστείτε, παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας. Να έχετε ένα όμορφο απόγευμα!😊👍

21/2/22 – 18:43

Προσωπικός Βοηθός:

Η συνομιλία τερματίστηκε, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε ξανά!

21/2/22 – 18:43

H συνομιλία ολοκληρώθηκε! Και επειδή δεν ήμουν πια βέβαιος αν οι κυρίες Μαργαρίτα, Ζαχαρούλα, Ελευθερία, Σπυριδούλα, ο κύριος Χάρης και δυό τρείς ακόμη που δεν συγκράτησα το όνομά τους, με εξαίρεση δύο του Τεχνικού Τμήματος, είναι νορμάλ άνθρωποι ή ρομπότ …τεχνητής νοημοσύνης,

ακολούθησαν και γραπτές αναφορές ελπίζοντας να μου δοθεί μια λογική απάντηση:

24 Φεβρουαρίου 2022

Προς την COSMOTE

Επιθυμώ να σας επιστρέφω τον Router μάρκας HUAWEI s/n: 9MK5R19221900103,

barcode 5 204188 001216 λόγω διακοπής εκ μέρους σας και από την αρχή του τρέχοντος έτους 2022 του προγράμματος COSMOTE Mobile Internet για Speed Booster στη σύνδεση 6970076886 χωρίς να ειδοποιηθώ και ενώ το Συμβόλαιό μου δεν έχει λήξει (Ημερομηνία έναρξης: 24/05/2021-Ημερομηνία λήξης: 24/05/2023) όπως φαίνεται και στη σελίδα MyCosmote μέχρι και σήμερα.

Παρακαλώ ενημερώστε με αν θα μεριμνήσετε εσείς για την παραλαβή του ή πού μπορώ να τον επιστρέψω εγώ.

Με το Πρόγραμμα COSMOTE Mobile Internet για Speed Booster είχα την δυνατότητα πρόσβασης στο Internet συνδέοντας τον Router σε οποιαδήποτε πρίζα Ηλεκτρικού ρεύματος οπουδήποτε και μακράν της κεντρικής παροχής Internet της οικίας μου.

Όταν αντιλήφθηκα αδυναμία σύνδεσής μου στο Internet με τον Router του Mobile Internet για  speed booster, επικοινώνησα, αρχικά στο chat της COSMOTE και στην επίμονη αναφορά μου ότι το Router δεν ανταποκρίνεται, ελάμβανα επίμονα απάντηση ότι το speed booster, μετά από έλεγχο, λειτουργεί αλλά πρέπει να είναι συνδεδεμένο με καλώδιο στην κεντρική γραμμή της οικίας μου!

Προσπάθησα πολλές φορές όπως φαίνεται στην καταγραφή της συνομιλίας μου στο chat να εξηγήσω ότι το Πρόγραμμα COSMOTE Mobile Internet για Speed Booster μου έδινε την δυνατότητα πρόσβασης στο Internet ΧΩΡΙΣ να είναι συνδεδεμένο στην κεντρική γραμμή αλλά οι κυρίες στο chat, και ένας κύριος στο τέλος, έκλεισαν την συζήτηση επιμένοντας ότι ΠΡΕΠΕΙ να συνδέσω τον router στην κεντρική οικιακή γραμμή για να λειτουργεί ο …speed booster.

Τελική μου προσπάθεια στις 22 Φεβρουαρίου ήταν να καλέσω το 13888 και το Τμήμα Εξυπηρέτησης με προώθησε στην Τεχνική Υπηρεσία και ενημερώθηκα από αρμόδιο Τεχνικό ότι η COSMOTE «από την αρχή του έτους δεν παρέχει την υπηρεσία Mobile Internet για Speed Booster» και …πρέπει να συνδέσω τον router του Προγράμματος στον router της κεντρικής γραμμής για να έχω …speed booster!

Δεν επιθυμώ την υπηρεσία αυτή που αυθαίρετα μου παρέχετε και εφόσον δεν είναι δυνατή η παροχή της υπηρεσίας που προβλέπεται στο εν ισχύει ακόμα Συμβόλαιό μου, δηλαδή η δυνατότητα πρόσβασης στο Internet από οποιαδήποτε Η/λ πρίζα οπουδήποτε μακράν της οικίας μου, και για την οποία υπηρεσία κατέβαλα επί δίμηνο από την κατάργησή της προβλεπόμενο τίμημα,

προβείτε με ευθύνη σας στην διακοπή του ανενεργού με πρωτοβουλία σας Προγράμματος Mobile Internet για Speed Booster και Συμβολαίου και διαγράψτε το και από την σελίδα μου My Cosmote διακόπτοντας πάραυτα και οποιαδήποτε χρέωσή μου γι αυτό.

Κωνσταντίνος Αντ. Γκορτζής

2392062…

694444…

25 Φεβρουαρίου

Στη συνέχεια επικοινωνίας της 24ης Φεβρουαρίου 2022 σχετικά με το Πρόγραμμα COSMOTE Mobile Internet για Speed Booster το οποίο χρησιμοποιούσα από τριετίας και με ευθύνη σας Χωρις ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΘΩ έπαψε να προσφέρεται από εσάς και ενώ το Συμβόλαιό μου έληγε στις 24-5-23,

επικοινώνησα και με υπάλληλό σας στο 13888 τον οποίον ρώτησα «Πού μπορώ να επιστρέψω τον εξοπλισμό του καταργηθέντος από ΕΣΑΣ προγράμματος».

Δήλωσα ΡΗΤΑ και ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ότι δεν επιθυμώ αλλά ούτε και μπορώ να ζητήσω να διακοπεί ένα Πρόγραμμα που ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ/ΔΙΑΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.

Μετά από λίγες ώρες έλαβα SMS στο τ/φ μου 694444…. με κειμενο:

«ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ. ΕΝΤΟΣ ΤΡΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΕΝΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ«

 Να ελεγξετε την μαγνητοφωνημένη συνομιλία περί την 12η μεσημβρινή της 25ης Φεβρουαρίου 2022 και αν έχετε ακόμα απορία, δηλώνω ΣΑΦΩΣ και ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΩΣ ότι ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ του Προγράμματος COSMOTE Mobile Internet για Speed Booster υπέβαλα αφού, ούτως ή άλλως το ΑΚΥΡΩΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ από την αρχή του χρόνου.

Βεβαίως, όπως φαίνεται στη σελίδα μου  My Cosmote, συνεχίζετε να ενημερώνετε τα δεδομένα του Προγράμματος (ενώ αυτό έχει διακοπεί!) -υπόλοιπα διαθέσιμα gb και να εκδίδετε μηνιαίο λογαριαμό.

Ξαναδήλωσα στην αρμόδια εκπρόσωπο του Τμήματος καταργήσεων περί τις 15:30 της 25ης Φεβρουαρίου ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΥΠΟΒΑΛΕΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ αφού η υπηρεσία που μου παρέιχε το Συμβόλαιο ΔΙΕΚΟΠΗ από την COSMOTE στις αρχές του 2022 και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΛΟΓΙΚΟ να υποβάλλω τέτοιο αίτημα ακύρωσης για συμβόλαιο που ακυρώθηκε από την Cosmote ήδη με πρωτοβουλία και ευθύνη της. Το μόνο που αιτούμαι είναι να ενημερωθώ σε ποιό Κατάστημα COSMOTE θα επιστρέψω τον εξοπλισμό της καταργηθείσας από την COSMOTE υπηρεσίας.

Χρειάστηκαν 13 επικοινωνίες με διαφορετικούς εκπροσώπους σας μέχρι μόνο οι εκπρόσωποι του Τεχνικού σας Τμήματος να επιβεβαιώσουν τη θέση μου. Λυπάμαι γιατί η μακροχρόνια συνεπής εκτίμηση και χρήση των υπηρεσιών του ΟΤΕ και μόνο κλονίστηκε από την ποιότητα εξυπηρέτησης και την συμπεριφορά λίγων εκπροσώπων σας.

Κ.Γκορτζής

69444…

239206…

26 Φεβρουαρίου 2022

Σε συνέχεια των δύο προηγούμενων επικοινωνιών, σας γνωρίζω ότι ΣΗΜΕΡΑ 26 Φεβρουαρίου 2022 ανανεώθηκαν τα παρεχόμενα MB του Προγράμματος COSMOTE Mobile Internet για Speed Booster από το οποίο, ΚΑΤΑ το ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΑΣ ΤΜΗΜΑ έχει ΔΙΑΚΟΠΕΙ η Υπηρεσία ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗΣ ΣΤΟ INTERNET όγκου 100 Giga ΜΗΝΙΑΙΩΣ με σύνδεση του router σε οποιαδήποτε ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ πρίζα μακράν της οικίας μου.

Από την σελίδα μου My Cosmote 22-2-2022

«Υπόλοιπα MB μέσω του προγράμματός σου COSMOTE Mobile Internet για Speed BoosterΈχεις το 100% των MB από Υπόλοιπα MB μέσω του προγράμματός σου COSMOTE Mobile Internet για Speed Booster 102400 ΜB

«Σας ρωτώ, Αφού έχει διακοπεί από ΕΣΑΣ, και ΧΩΡΙΣ να ειδοποιηθώ, η δυνατότητα περιήγησης στο Internet με το πρόγραμμα που πληρώνω επί τριετία, συνδέοντας τον router σε ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ πρίζα και όχι στην κεντρική γραμμή όπως εμμονικά προσπαθούν να με πείσουν οι τηλεφωνικοί εκπρόσωποί σας με συμπεριφορά στα όρια της αγενούς

προς τι η ανανέωση των παρεχόμενων Giga; Τι να τα κάνω; Στην κεντρική γραμμή έχω απεριόριστα ούτως ή άλλως…

Έχοντας εξαντλήσει κάθε περιθώριο υπομονής, σας δηλώνω για τελευταία φορά ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ αίτημα ΔΙΑΚΟΠΗΣ του Συμβολαίου μου για το Πρόγραμμα Mobile Internet για Speed Booster που μου παρείχε ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗΣ ΣΤΟ INTERNET όγκου 100 Giga ΜΗΝΙΑΙΩΣ με σύνδεση του router σε οποιαδήποτε ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ πρίζα μακράν της οικίας μου.

Αν δεν θέλετε ή δεν μπορείτε να επαναφέρετε την ανωτέρω υπηρεσία μέχρι τη λήξη του συμβολαίου στις 24-5-23, διακόψτε ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΣΑΣ και ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΑΣ την σύνδεση και ενημερώστε με πού θα παραδώσω τον εξοπλισμό της.

27 Φεβρουαρίου 2022

Στη συνέχεια των τριών προηγούμενων επικοινωνιών σας γνωρίζω ότι με έχετε πείσει ότι στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης έχει χαθεί ο κοινός νους.

Στις 26 Φεβρουαρίου εκδώσατε λογαριασμό για την σύνδεση 6970076886 του Προγράμματος Mobile Internet for speed Booster σύμφωνα με το οποίο μου παρέχονταν 100 Giga για περιήγηση στο Ιντερνετ ανά μήνα ανά 4,8 ευρώ συνδέοντας τον router  σε ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΠΡΙΖΑ οπουδήποτε μακράν της οικίας μου και της κεντρικής γραμμής Internet του σταθερού αυτής 239206….

Η Υπηρεσία αυτή του Προγράμματος Mobile Internet for speed Booster, όπως με διαβεβαίωσαν οι Τεχνικοί σας όταν ανέφερα βλάβη, και μπορούν φαντάζομαι να διαβεβαιώσουν και εσάς, ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ από την COSMOTE από την αρχή του 2022 γι αυτό ως καλός πολίτης και ακόμα καλύτερος ισόβιος πελάτης OTE COSMOTE επικοινώνησα στο 13888 και ρώτησα πού θα παραδώσω τον εξοπλισμό του Προγράμματος που μου είναι ΑΧΡΗΣΤΟΣ αφού η Υπηρεσία την οποία μου παρείχε έχει καταργηθεί από την COSMOTE με πρωτοβουλία και ευθύνη της.

Και σας ρωτώ. Γιατί μου πουλάτε 100 Giga με τον νέο λογαριασμό; Να τα βάλω πού; Στην σταθερή γραμμή όπου έχω …απεριόριστα; Είμαι επιεικώς ηλίθιος να αγοράζω όγκο δεδομένων χωρίς να μπορώ να τον χρησιμοποιήσω; Γιατί εξακολουθείτε να με χρεώνετε για μια υπηρεσία που ΕΣΕΙΣ καταργήσατε από την αρχή του έτους;

ΑΠΑΙΤΩ την επαναλειτουργία της Υπηρεσίας του Προγράμματος Mobile Internet for speed Booster -την δυνατότητα περιήγησης στο διαδίκτυο με τον router σε ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΠΡΙΖΑ μακράν της οικίας μου- που εσείς με ευθύνη σας και πρωτοβουλία σας και χωρίς προειδοποίηση διακόψατε,

αλλιώς ΠΑΨΕΤΕ να εκδίδετε λογαριασμούς για ανύπαρκτη υπηρεσία περιπαίζοντας την κοινή λογική.

Τα ανωτέρω αναφέρθηκαν και τηλεφωνικά σήμερα 27/2/22 στο13888, συνομιλία με εκπρόσωπό σας κα Ελευθερία, η οποία συνεχώς μου επαναλάμβανε,  όπως και όλοι οι εκπρόσωποι πλην των Τεχνικών στις πολλαπλές επικοινωνίες μου, ότι πρέπει να κάνω αίτημα διακοπής του Προγράμματος που έχει …διακοπεί από την Cosmote αλλά εκδίδει ακόμα λογαριασμό αγοράς 100Giga τον μήνα για περιήγηση στο διαδίκτυο από υπηρεσία που δεν λειτουργεί!  Κλαυσίγελως!!!

Κωνσταντίνος Γκορτζής

694444…

239206…

Update 14-3-2022

Επιτέλους, σήμερα, έμπειρη εκπρόσωπος της Cosmote, κατανοώντας το απλό θέμα που δεν μπορούσαν να κατανοήσουν οι νεαροί/ες του 13888, έδωσε την πρέπουσα λύση και όλα καλά.

4 comments on “Η τεχνητή νοημοσύνη και η χαμένη λογική…

  1. Ο/Η Marina Rodia λέει:

    χαχα!! θα με κανεις να ανεβασω τη δικη μου εμπειρια, αλλα θα μοιαζει με διαφημιση!!

  2. Ο/Η Nikos λέει:

    Καλημερα Κύριε Ναύαρχε,η δική μου εμπειρία,η οποία στέφθηκε με επιτυχία,μετα από αλλεπάλληλες συνομιλίες και καταγραφή αυτών.

    «Σας υποβάλλω το αίτημα μου σχετικά με τον αριθμό 28210-6….
    Σύντομο ιστορικό:
    Στις 19/10/2020 λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών στην περιοχή των Χανίων, διεκόπη η σύνδεση της γραμμής μου- τφ,Internet και Cosmote TV-.
    H αποκατάσταση του τφ και του Cosmote TV έγινε 5 ημέρες αργότερα, ενώ το Internet αποκαταστάθηκε ΜΕΡΙΚΩΣ μετα την παραλαβή του νεου router που μου στείλατε.
    Τονίζω το ΜΕΡΙΚΩΣ γιατί συνεβαιναν μεχρι και προ πενθήμερου-20/11/2020- συνεχείς αποσυγχρονισμοι της γραμμής και κατόπιν αλλεπαλληλων κλήσεων στο τοπικό σας κέντρο εξυπηρέτησης των Χανίων-καθότι η επικοινωνία με το 13888 ήταν και συνεχίζει να είναι εξαιρετικά προβληματική.
    Παρόλες τις δυσκολίες στην επικοινωνία, κατόρθωσα και υπέβαλα δυο αιτήματα στο 13888 για έκπτωση παγίου λόγω αδυναμίας παροχής υπηρεσιών σας με ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ και περίμενα την ικανοποίηση του αιτήματός μου
    Σήμερα 26/11 εστάλη σε μένα ο νέος μηνιαίος λογαριασμός Δεκεμβρίου, ο οποίος περιείχε το ανεξόφλητο ποσό του μήνα Νοέμβριου ,το νέο μηνιαίο πάγιο του μήνα Δεκέμβριου, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΛΘΕΝΤΟΣ ROUTER,χωρίς να υπολογιστεί καμιά έκπτωση παγίου, αλλά αντίθετα μου χρεώσατε και το νέο router λόγω μη επιστροφής του παλαιού, αγνοώντας πλήρως ότι είμαστε σαν Χώρα σε καθεστώς lockdown από αρχές Νοεμβρίου με Κυβερνητική Πράξη Νομοθετικού περιεχόμενου!
    Επικοινώνησα μετα από αναμονή μιας ώρας στο 13888 με εκπρόσωπό σας –Κυρία Καντσιλιέρη Χριστινα-η οποία με διαβεβαίωσε ότι στον επόμενο λογαριασμό θα πιστωθούν περίπου 87€ για την αξία του router και του παγίου του προηγούμενου μήνα.
    Όμως κατά το διάστημα της μη παροχής υπηρεσιών σας εγώ υπέστην επαγγελματική-λόγω χρηματοοικονομικών συναλλαγών-,οικογενειακή-λόγω αδυναμίας των τέκνων μου να συνδεθούν στη τηλεκπαιδευση-,οικονομική-λόγω αλλεπάλληλων προσπαθειών να επικοινωνήσω μαζί σας με κινητό τφ άλλου παρόχου -και προσωπική ζημία για την οποία άλλοι τφ Πάροχοι προσφέρουν σειρά εκπτώσεων και προσφορών για τους συνεπείς και σταθερούς πελάτες τους ,ως ένδειξη έμπρακτης συγνώμης κι ευχαριστίας που παραμένουν στο δίκτυό τους και αυτό περιμένω και από εσάς.
    Από την πλευρά μου ,ως ένδειξη καλής θέλησης και πριν αποζημιωθώ για τις προαναφερθείσες βλάβες που προέκυψαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ, κατεβαλα σήμερα ενδεικτικά το ποσό των 30€ επί του χρωστούμενου ποσού μου.
    Θα αναμένω και από εσάς μια απάντηση στα παράπονα μου στο σταθερό τηλέφωνο η στο κινητό τφ 695 666 … ή στο mail …..@gmail.com

    Νίκος Καλιτσουνακης,
    Αξιωματικός ΠΝ ΕΑ …»

  3. Ο/Η Guest λέει:

    Μάλλον όταν κάνατε το συμβόλαιο για το speed booster δεν είχατε καταλάβει ότι η συγκεκριμένη υπηρεσία ήταν για να ενισχύει την ταχύτητα της γραμμής στο σπίτι και έπρεπε να είναι συνδεδεμένο πάντα στην τηλεφωνική σας γραμμή. Για χρόνια η cosmote το άφηνε να δουλεύει και εκτός γραμμής και όλοι μας το κουβαλούσαμε όπου πηγαίναμε. Εδώ και κάνα χρόνο όμως αποφάσισε να το κλειδώσει όταν δεν είναι πάνω στην γραμμή του σπιτιού.

Σχολιάστε